8.Sınıf Dikkat Dağınıklığı

04:46
Konu Anlatımı
Yorumlar
YORUM YAP
yorum yapmak için giriş yapman gerektiğini unutma :)
  • yüşa k. 473 gün 1 saat 11 dakika önce

    çok güzell

    Yanıtla
    21
  • ikra y. 431 gün 23 saat 23 dakika önce

    derslerde arkadaşlarımın sandalyede sallanması evde ise kardeşimin ben ders çalışırken eşyalarımı almaya çalışması

    18
  • AZRA A. 472 gün 21 saat 19 dakika önce

    bence de

    15
  • salih f. 430 gün 3 saat 29 dakika önce

    aynen

    4
  • AZRA A. 472 gün 21 saat 20 dakika önce

    bir arkadaşımın kalemini masaya tık tık diye vurması

    Yanıtla
    25
  • YASİN EFE K. 458 gün 19 saat 41 dakika önce

    aynen

    10
  • Asya D. 455 gün 3 saat 15 dakika önce

    bencede ve bu sadece alem de degil sise olur silgi olur baska seyler olur sürekli biseyle oynamaları ayrıca çok sesli bir şekilde nefes alanlar var

    13
  • İREM K. 471 gün 3 saat 17 dakika önce

    ödüllü soru cevabı benim dikkatimi dağıtan şey aklıma başka şeylerin gelmesi

    Yanıtla
    33
  • ZEYNEP Z. 433 gün 23 saat 31 dakika önce

    Sınavlarda veya sınıfta ders anlatılırken garip sesler çıkarmaları

    12
  • Gizem K. 405 gün 20 saat 32 dakika önce

    maleseff benimde:(

    2
  • Gizem K. 405 gün 20 saat 32 dakika önce

    maleseff benimde:(

    1
  • Sude B. 419 gün 3 saat 8 dakika önce

    kesinlikle katılıyorum

    6
  • EREN B. 412 gün 22 saat 55 dakika önce

    Deyil olmicak değil olacak krdş

    5
  • aynur ö. 416 gün 6 saat 22 dakika önce

    AYNEN ÖYLE HİÇ OLMAYACAK ŞEYLER BAŞKA ZAMAN DEYILDE DERSLERDE AKLIMA GELİYORR:)))

    6
  • İREM K. 471 gün 3 saat 15 dakika önce

    cevap benim dikkatimi dağıtan şey aklıma başka şeylerin gelmesi

    Yanıtla
    11
  • kader b. 380 gün 23 saat 14 dakika önce

    aynen

    0
  • Aslı Hira T. 470 gün 6 saat 8 dakika önce

    şapurdama sesleri dikkatimi çok dağitir.

    Yanıtla
    13
  • Aslı Hira T. 470 gün 6 saat 7 dakika önce

    şapurdama sesleri dikkatimi dağıtır.

    Yanıtla
    11
  • Mert Resul S. 470 gün 3 saat 36 dakika önce

    arkadaşımın tuhaf sesler çıkarması benim derse alakamı bitiriyor

    Yanıtla
    11
  • GOKHAN B. 470 gün 3 saat 26 dakika önce

    çamaşır makinası sesleri

    Yanıtla
    8
  • Ege G. 468 gün 22 saat 50 dakika önce

    it is very good it is better than private lesson

    Yanıtla
    7
  • AHMET BERAT E. 451 gün 22 saat 46 dakika önce

    I agree with you

    4
  • Ulubatlı K. 410 gün 5 saat 36 dakika önce

    What the hell

    1
  • Emir Y. 466 gün 3 saat 23 dakika önce

    bazı arkadaşların ses çıkarması

    Yanıtla
    8
  • Efe K. 465 gün 23 saat 59 dakika önce

    suteduıtdytdtıuıyluo

    Yanıtla
    4
  • Efe S. 464 gün 10 saat 2 dakika önce

    Evdeki Gürültü

    Yanıtla
    5
  • Doruk Z. 464 gün 5 saat 26 dakika önce

    etrafımdaki arkadaşlarımın beni rahatsız etmesi her zaman dikkatimi dağıtıyor.

    Yanıtla
    7
  • AHMET SALİH E. 464 gün 5 saat 16 dakika önce

    belki bilgisayar düşünmek olabilir

    Yanıtla
    6
  • Yusuf Y. 281 gün 8 saat 13 dakika önce

    adamsın bende oyleyım

    0
  • İLYAS EMİR K. 462 gün 1 saat 37 dakika önce

    arada bi kardeşim ve ben

    Yanıtla
    3
  • irem k. 462 gün 1 saat 12 dakika önce

    arkadaşlarımın ses çıkarması ya da sesli bir şey yapmaları dikkatimi dağıtıyor

    Yanıtla
    7
  • Sevde Sümeyra Ç. 462 gün 13 dakika önce

    telefon, bilgisayar

    Yanıtla
    6
  • Emir Kağan T. 461 gün 21 saat 42 dakika önce

    ödüllü soru cevabı benim dikkatimi en çok dağıtan şey telefon

    Yanıtla
    4
  • Eren S. 460 gün 23 saat 45 dakika önce

    Telefona bağımlımısın yada internete

    3
  • ege a. 461 gün 19 saat 8 dakika önce

    Dikkatimi dağıtan şey ders esnasında sınıftaki gürültü yani kimsenin susmaması ve bunun dikkatimi dağıtması

    Yanıtla
    4
  • Eren S. 460 gün 23 saat 46 dakika önce

    Benim dikkatimi dağıtan şey sınavda arkadaşımın konuşması

    Yanıtla
    5
  • Berkay B. 460 gün 23 saat 12 dakika önce

    Etraftaki her şey.

    Yanıtla
    2
  • Muhammed Talha G. 460 gün 22 saat 54 dakika önce

    Hocam benjm dikkatimi dağıtan şey tablet.

    Yanıtla
    3
  • Nehir D. 460 gün 22 saat önce

    tonguc abinin kiyine iyi ben ucgeni yamuk saniyorum

    Yanıtla
    2
  • CEREN Ç. 460 gün 20 saat 42 dakika önce

    tv sesi

    Yanıtla
    2
  • Altan A. 459 gün 22 saat 44 dakika önce

    *lak lak lak lak lak lak*

    Yanıtla
    2
  • ZEYNEP K. 459 gün 3 saat 2 dakika önce

    ALLAHA şükür ÖYLE BİR SORUNUM YOKK

    Yanıtla
    4
  • ömer k. 458 gün 23 saat 34 dakika önce

    çok şükür

    2
  • ömer k. 458 gün 23 saat 34 dakika önce

    herşeye

    Yanıtla
    4
  • Merve h. 458 gün 21 saat 12 dakika önce

    telefonuma gelen bildirimler ve yaşadığım her anımın ders çalışırken aklıma gelmesi :(

    Yanıtla
    2
  • YASİN EFE K. 458 gün 19 saat 41 dakika önce

    Hocam sizin sayenizde artık paradoksları kendim herhangi bir yere bakmadan çizebiliyorum.

    Yanıtla
    2
  • SEZGİ A. 457 gün 6 saat 54 dakika önce

    dikkatimi dağıtan ; test çözerken aklıma birden "bu testi bitirince hangisini çöziyim" "zamanım kalır mı" "ya yetiştiremezsem" gibi kendime sorduğum sorular.

    Yanıtla
    2
  • Asaf Utku T. 456 gün 20 saat önce

    SINIFDAKİ HEDEFİ OLMAYAN YARAMAZ ÖĞRENCİLERİN DERSTE SAÇMA HAREKETLER YAPIP DİKKAT ÇEKMEYE ÇALIŞMASI. SİNİR OLUYORUM ÖYLE ÖĞRENCİLERE .

    Yanıtla
    3
  • zafer a. 456 gün 3 saat 1 dakika önce

    Süper olmuş Tonguçlamaya devam.

    Yanıtla
    2
  • 📚👸BETÜL U. 456 gün 1 saat 57 dakika önce

    aklıma konuyla alakasız bir şey gelince onu düşünmeye başlıyorum dikkat kalmıyor.Bir de aşırı stresliyken dikkatimi toplayamıyorum.

    Yanıtla
    5
  • Beyza S. 455 gün 7 saat 47 dakika önce

    Müzik dinlemeden ders çalışamıyorum, sizce bunun bir zararı var mıdır?

    Yanıtla
    4
  • Erdem Z. 430 gün 4 saat önce

    Müzik dinlerken ders çalışmanı tavsiye etmem. Ders dikkatini dağıtır.

    2
  • Erdem Z. 430 gün 4 saat önce

    Müzik dinlerken ders çalışmanı tavsiye etmem. Ders dikkatini dağıtır.

    1
  • dilan a. 455 gün 4 saat 22 dakika önce

    birinin konusunca ve aklıma bisi gelince ben dersten kopuyormm

    Yanıtla
    3
  • Zekeriya Mert Altınköprü A. 317 gün 6 saat 11 dakika önce

    ayn oyle

    0
  • Arda B. 454 gün 6 saat 57 dakika önce

    yanımdakilerin yAptıkları

    Yanıtla
    2
  • oruç berat o. 454 gün 3 saat 28 dakika önce

    ses yapılmasını

    Yanıtla
    3
  • EMRE CELAL S. 454 gün 27 dakika önce

    yanımdaki arkadaşım hemen bişeylerle oynuyor ben de huy oluyor ve sinirleniyorum

    Yanıtla
    3
  • Tayyar Can Ö. 453 gün 22 saat 50 dakika önce

    sesssssss

    Yanıtla
    1
  • Mahmut burak A. 452 gün 23 saat 40 dakika önce

    Birisinin derste konuşması birşey fırlatması zaten genelde hep en arka muhabbet eder

    Yanıtla
    3
  • Arda İ. 452 gün 22 saat 58 dakika önce

    Benim Dikkatimi Genelde Bütün Biraz Kafadan Olan Sınıfım Konuşarak Veya Tek Bir Kişinin Konuşması Dikkatımı aBozuyor :D

    Yanıtla
    2
  • Harun A. 452 gün 22 saat 45 dakika önce

    ses (bebeklerin ağlaması televizyon sesi .... )

    Yanıtla
    1
  • MEHMET SAMİ Ö. 452 gün 22 saat 31 dakika önce

    benim dikatimi dağıtan şey kardeşim

    Yanıtla
    1
  • ELİF ÇAĞLA E. 452 gün 22 saat 20 dakika önce

    benim dikkatimi dağıtan şey sınav esnasında bazı öğrenciler birbirinden bir şey istiyor ve bu benim dikkatimi dağıtıyor.

    Yanıtla
    2
  • YAKUP S. 452 gün 9 saat 36 dakika önce

    iyi

    Yanıtla
    2
  • Gözde Ç. 449 gün 19 saat 36 dakika önce

    dikkat dağınıklığımı ortadan kaldırmak için öncelikle kardeşimi ortadan kaldırmam gerek

    Yanıtla
    1
  • Gözde Ç. 449 gün 19 saat 36 dakika önce

    dikkat dağınıklığımı ortadan kaldırmak için öncelikle kardeşimi ortadan kaldırmam gerek

    Yanıtla
    1
  • Gözde Ç. 449 gün 19 saat 36 dakika önce

    dikkat dağınıklığımı ortadan kaldırmak için öncelikle kardeşimi ortadan kaldırmam gerek

    Yanıtla
    1
  • Gözde Ç. 449 gün 19 saat 35 dakika önce

    dikkat dağınıklığımı ortadan kaldırmak için öncelikle kardeşimi ortadan kaldırmam gerek

    Yanıtla
    1
  • Hilâl D. 449 gün 46 dakika önce

    Zeka testini açamadım 😔😞🙁

    Yanıtla
    1
  • Sevde F. 449 gün 39 dakika önce

    zeka testi yok :(

    Yanıtla
    1
  • MEHMET SAMİ Ö. 412 gün 22 saat 27 dakika önce

    var

    1
  • ESAT Ş. 448 gün 20 saat 48 dakika önce

    Zeka testi nerde?

    Yanıtla
    1
  • MEHMET SAMİ Ö. 412 gün 22 saat 22 dakika önce

    youtubeye yaz ki tonguç akademi canlı yayın çalışsamda olmuyor ve videoyu sonuna kadar izle anlarsın

    1
  • Cesur K. 448 gün 15 dakika önce

    Konu testleri niye yok

    Yanıtla
    1
  • Egehan ç. 447 gün 21 saat 22 dakika önce

    Benimki ise kulağımın dibinde bağırmaları çok sinir bozucu

    Yanıtla
    3
  • arda ege s. 447 gün 21 saat 9 dakika önce

    arkadaşımın iğrenç sesler çıkarması ve birinin masaya kalemle vurması(ya da silgi,şişe.)

    Yanıtla
    1
  • Umut C. 447 gün 19 saat 12 dakika önce

    *TAbLET TELEFON BİLGİSAYAR DİKKATİMİ DAĞITIYOR BENİM BAŞKA NE OLABİRKİ :D :D*

    Yanıtla
    2
  • ELİF S. 447 gün 1 saat 3 dakika önce

    Benim dikkatimi başka başka filmler, çizgi filmler dağıtıyor

    Yanıtla
    1
  • MERT T. 446 gün 20 saat 48 dakika önce

    gayet güzel bir video olmuş elinize sağlık

    Yanıtla
    1
  • Vahit K. 445 gün 23 saat 26 dakika önce

    Yanlış lıkla testi bitire bastım yanlış saydı ama şansima canlı yayına çiktım ☺

    Yanıtla
    2
  • ALİ RIZA Ü. 445 gün 23 saat 3 dakika önce

    yapamadığım bir soru oldumu dikkatim dağılır

    Yanıtla
    2
  • Engin İ. 445 gün 2 saat 45 dakika önce

    çok konuşan birisi

    Yanıtla
    1
  • Yusuf Y. 444 gün 2 saat 33 dakika önce

    Ben full yaptım ama ismim gözükmüyor..

    Yanıtla
    1
  • Zehra k. 442 gün 7 saat 7 dakika önce

    bazılarının yuksek sesle konusması

    Yanıtla
    1
  • harun i. 440 gün 1 saat 24 dakika önce

    toplum

    Yanıtla
    1
  • BENGİSU Ö. 439 gün 22 saat 27 dakika önce

    dışardan gelen sesler

    Yanıtla
    1
  • Muhammet Efe S. 438 gün 21 saat 14 dakika önce

    Maşallah Çok Güzel olmuşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş!

    Yanıtla
    1
  • Şevval Ç. 438 gün 11 saat 36 dakika önce

    Abim.

    Yanıtla
    2
  • Melis B. 437 gün 4 saat 19 dakika önce

    telefonuma mesaj gelmesi

    Yanıtla
    1
  • Yüsra Ö. 435 gün 23 saat 6 dakika önce

    Çok güzel bir video olmuş

    Yanıtla
    2
  • Yavuz K. 435 gün 12 saat 1 dakika önce

    kuşum minnoş çok ötüyor

    Yanıtla
    1
  • Yavuz K. 435 gün 12 saat 1 dakika önce

    kuşum minnoş çok ötüyor

    Yanıtla
    1
  • Eyüphan K. 434 gün 3 saat 54 dakika önce

    Tonguç akademi çok güzel ama çok test yook

    Yanıtla
    2
  • Eyüphan K. 434 gün 3 saat 52 dakika önce

    odoamın dağınık olması

    Yanıtla
    2
  • İlhan A. 433 gün 19 saat 34 dakika önce

    Türkçe hocamızın sohbeti!

    Yanıtla
    3
  • zeynep a. 426 gün 22 saat 50 dakika önce

    gurulturlu ortamada sakın ders çalışmayın ben denedim dkati çok dağtıyor

    Yanıtla
    2
  • Baki Mustafa Ü. 425 gün 21 saat 25 dakika önce

    Valla Çok Zor paraduks Çizmek denedim ama çok zor ama uzun uraşlar sonucu oldu

    Yanıtla
    1
  • Zeynep N. 425 gün 9 saat 4 dakika önce

    SESİZ BİR ORTAMDA ANİDEN BİR ÇITIRTI VEYA SES DİKKATİMİ DAĞITIR

    Yanıtla
    1
  • Arif Emre K. 421 gün 21 saat 57 dakika önce

    benim dikkatimi sınavda sürekli hocalar bişey diyo sınava odaklanamıyorum

    Yanıtla
    2
  • Can G. 421 gün 6 saat 41 dakika önce

    kardeşlerimin ses yapması

    Yanıtla
    2
  • CEM Ş. 421 gün 1 saat 41 dakika önce

    Sözlerini tam olarak bildiğim şarkılar çalarken ders çalışınca dikkatim dağılıyor.

    Yanıtla
    2
  • Ceyda K. 421 gün 37 dakika önce

    Ders çalışırken bazı şeyler yemek istiyorum ve hemen bilgisayara geçiyorum . Sonrada kafam dağılıyor . Saygılar ve Sevgiler.

    Yanıtla
    2
  • ali samet g. 419 gün 5 saat 38 dakika önce

    sosyal medya

    Yanıtla
    2
  • Sude B. 419 gün 3 saat 9 dakika önce

    evde herkesin odaya girmesi ve annemin telefon konuşması okulda arkadaşımın ağız kokusu

    Yanıtla
    2
  • Eren Alp K. 418 gün 23 saat 13 dakika önce

    Aklimda o kadar cok sey var ki birseye odaklanamiyorum

    Yanıtla
    2
  • Halil çağatay Ö. 418 gün 1 saat 39 dakika önce

    Sesli bir şekilde konuşulması ve sakız çiğnenmesi

    Yanıtla
    2
  • ALARA İ. 417 gün 3 dakika önce

    ben bu son 3 haftada hep hastaneye gidip geldiğim için çalışamıyorum

    Yanıtla
    2
  • aynur ö. 416 gün 6 saat 23 dakika önce

    hocalarım sizin sayenizde konsantrasyon sıkıntımı birazdaha atlattım...SÜPERSİNİZ SİZLERİ ÇOKK SEVİYORUMM:))))

    Yanıtla
    2
  • Semih Y. 411 gün 19 saat 44 dakika önce

    Abi benim odam ve çalışma masam yok nerde ve nasıl calismaliyim

    Yanıtla
    1
  • Eralp A. 411 gün 19 saat 35 dakika önce

    hocam bir türlü dersidinleyememek

    Yanıtla
    1
  • Eren Y. 411 gün 1 saat 17 dakika önce

    SELAM

    Yanıtla
    1
  • EGE K. 410 gün 8 saat 58 dakika önce

    herşey

    Yanıtla
    1
  • aleyna k. 408 gün 21 saat 17 dakika önce

    HARİKASINIZ HOCAM ÇOK SAĞOLUN :) <3

    Yanıtla
    1
  • Engin İ. 405 gün 22 saat 14 dakika önce

    Benim aklıma her zaman bir şeyler geliyo ve rüya ya dalıyorum

    Yanıtla
    0
  • Sasuke U. 404 gün 1 saat 39 dakika önce

    kitap okurken ya bitirene kadar bırakmıyorum ya da kitap ilgimi çekmiyordur 1 yılda anca bitiriyorum

    Yanıtla
    0
  • Sasuke U. 404 gün 1 saat 30 dakika önce

    her şey ve gürültü ve hayal gücüm ve en önemlisi iç sesim

    Yanıtla
    0
  • Emir Ali K. 403 gün 19 saat 33 dakika önce

    İnsanların soruların altlarını bilinçsizce çizerken çıkardıkları kalem hışırtısı beni çok rahatsız ediyor ve dikkattimi dağıtıyor. :-(

    Yanıtla
    0
  • ilayda g. 403 gün 1 saat 48 dakika önce

    hocam okul notları artık kesin olarak etkilemiyor dimiiii???????

    Yanıtla
    0
  • HAMZA D. 403 gün 1 saat 3 dakika önce

    hocam hep sınavlarda dikkatim başka yerlere gidiyor bunu nasıl önlerin LGS ye çok az bir zaman kaldı ne olur cevap verin

    Yanıtla
    0
  • TOPRAK D. 398 gün 22 saat 27 dakika önce

    herşey

    Yanıtla
    0
  • TOPRAK D. 398 gün 22 saat 27 dakika önce

    her şey

    Yanıtla
    0
  • sumeyye g. 396 gün 1 saat 28 dakika önce

    Hocam merhaba ne yaparsam yapayim motivasyonum yükselmiyor ve derslerime konsantrasyon olamiyorum ne yapmaliyim

    Yanıtla
    1
  • Emrehan Ç. 394 gün 3 saat 45 dakika önce

    biliyom

    Yanıtla
    0
  • Mehmet Enes D. 393 gün 3 saat 24 dakika önce

    oyun

    Yanıtla
    0
  • Melik P. 391 gün 4 saat 49 dakika önce

    DERSLERDE KOMİK OLDUĞUNU ZANNEDİP DEĞİŞİK SES ÇIKARMALARI; EVDE KARDEŞİMİN VEYA EVDEKİLERİN BAĞIRARAK BİRBİRLERİNE SESLENMESİ!!!! :(

    Yanıtla
    0
  • UTKU T. 389 gün 19 saat 53 dakika önce

    arkadaşlar teste nasıl ulaşacağız

    Yanıtla
    1
  • Zehra B. 389 gün 7 saat 8 dakika önce

    Ders çalışırken aklıma yemek gelmesi ve benim direk yemek yemeye koşmam😥😥

    Yanıtla
    0
  • Songül d. 385 gün 19 saat 54 dakika önce

    Ben çalışırken kardeşimin dır dır konuşması

    Yanıtla
    1
  • OĞUZ Y. 381 gün 3 saat 50 dakika önce

    reklamlar

    Yanıtla
    2
  • Bengü Nisa A. 381 gün 3 saat 2 dakika önce

    Kardeşlerim bağırarak dikkatimi dağıtıyor

    Yanıtla
    1
  • Beril Ç. 374 gün 21 saat 9 dakika önce

    telefondan gelen mesajlar

    Yanıtla
    0
  • kübra T. 365 gün 52 dakika önce

    DISARININ SESİ

    Yanıtla
    0
  • zeynep a. 364 gün 8 saat 59 dakika önce

    soruları biliyorum.çözüyorum ama bildiğimden hızlı çözüyorum.arada ufak tefek hatalar oluyor bu yüzden soru yanlış oluyor.mesela bir çarpmada ufak bir hata...

    Yanıtla
    0
  • Berker K. 354 gün 5 saat 9 dakika önce

    Bilgisayar

    Yanıtla
    0
  • Serhat G. 320 gün 5 saat 28 dakika önce

    :)

    Yanıtla
    0
  • Zekeriya Mert Altınköprü A. 317 gün 6 saat 13 dakika önce

    kardesımın devamlı odama gelmesi ve evdeki gurultu bıde bılgısayar telefon

    Yanıtla
    0
  • Zehra D. 316 gün 3 saat 40 dakika önce

    Derste dikkatimi dağıtan arkadaşlarımın sesli bir şekilde sanki çok önemli bir şey varmış gibi sesli ve hararetli bir şekilde konuşması

    Yanıtla
    0
  • EMRE E. 310 gün 1 saat 12 dakika önce

    CEVAP:BİLGİSAYAR OYUNU :(

    Yanıtla
    0
  • HASAN Ç. 299 gün 6 saat 3 dakika önce

    bilgisayar

    Yanıtla
    0
  • şeyda k. 296 gün 6 saat 25 dakika önce

    BENCE ÖĞRENCİLER İÇİN ÇOK FAYDALI VE ÇOK GÜZEL

    Yanıtla
    0
  • Çınar K. 294 gün 3 saat 38 dakika önce

    Saol hocam çok motive oldum

    Yanıtla
    0
  • MEFES C. 292 gün 53 dakika önce

    ders çalışırken birilerinin beni dürbesi veya bana seslenmesi

    Yanıtla
    0
  • emre4444444444444444 a. 291 gün 22 saat önce

    keşke diğer derslerde ücretsiz olsa:(

    Yanıtla
    0
  • YUSUF K. 290 gün 22 saat 11 dakika önce

    elinize sağlık

    Yanıtla
    0
  • Ayşenur Hacer N. 288 gün 3 saat 29 dakika önce

    Ödüllü Soru: dersi dinlerken aklıma başka şeylerin gelmesi , gürültü olması.

    Yanıtla
    2
  • eren a. 288 gün 33 dakika önce

    derste arkadaşlarımın konuşması

    Yanıtla
    1
  • ŞEVVAL K. 288 gün 3 dakika önce

    evdeki herhangi bir ses veya gürültü

    Yanıtla
    1
  • Muhammet Ali B. 287 gün 21 saat 1 dakika önce

    arkadaşlarımın sürekli konuşması

    Yanıtla
    0
  • Arda G. 287 gün 8 saat 7 dakika önce

    Gürültülü Ortamlar :D

    Yanıtla
    1
  • Ömer faruk A. 284 gün 5 saat 39 dakika önce

    Çok güzel olmuş

    Yanıtla
    1
  • Sefa Serhat T. 282 gün 21 saat 23 dakika önce

    Yanımdaki arkadaşımın ses çıkarması .

    Yanıtla
    1
  • RAHİME C. 279 gün 1 saat 38 dakika önce

    8.sınıf başladııı ve son senem bu tür videoları daha sık izlemeye çalışıyorum bana çok yararı olacağını düşünüyorum.TEŞEKKÜRLER TONGUÇ!

    Yanıtla
    2
  • Yusuf Kenan B. 277 gün 2 saat 27 dakika önce

    Çok güzel bir video dikkat dağınıklığını önlemek için.

    Yanıtla
    1
  • rabia t. 276 gün 3 saat 44 dakika önce

    sınıf arkadaşımın ses çıkartması benim çooooooook dikkatimi dağıtıyooooooooor!!!!

    Yanıtla
    1
  • nida nur ü. 271 gün 1 saat 58 dakika önce

    size çok teşekür ederim.

    Yanıtla
    1
  • ENES Ç. 270 gün 22 saat 38 dakika önce

    ARABA SESLERİ

    Yanıtla
    1
  • MUHAMMED SAİD A. 270 gün 29 dakika önce

    harika olmuş

    Yanıtla
    1
  • Atakan ö. 269 gün 22 saat 47 dakika önce

    KAREŞİMİN EVDE BAĞIRMASIS SINIF ZATEN OHOOOOOOOOOOOOOO

    Yanıtla
    1
  • Atakan ö. 269 gün 22 saat 47 dakika önce

    KAREŞİMİN EVDE BAĞIRMASIS SINIF ZATEN OHOOOOOOOOOOOOOO

    Yanıtla
    1
  • Ayşe D. 265 gün 23 saat 47 dakika önce

    Abi birde lgs sinavi icin rahatlama videosu ceker misin?😙😄

    Yanıtla
    1
  • Ayşe D. 265 gün 23 saat 45 dakika önce

    ödüllü soru saçma sorular

    Yanıtla
    0
  • Eren A. 265 gün 22 saat 15 dakika önce

    Tam ders çalışırken arkadaşımın 'Naber?Napıyorsun?Bir el saklambaç atalımmı?'Demesi

    Yanıtla
    0
  • Yusuf Talha F. 262 gün 23 saat 32 dakika önce

    benim dikkatim fazla sesten dolayı bozuluyor.

    Yanıtla
    0
  • Sefa Yiğit G. 257 gün 22 dakika önce

    her şey

    Yanıtla
    0
  • HALİLİBRAHİM H. 256 gün 21 saat 27 dakika önce

    BİR KİTAP OKURKEN AKLIMIN BAŞKA YERE DAĞILMASI

    Yanıtla
    2
  • humeysa g. 255 gün 22 saat 24 dakika önce

    aklıma baska seylerin gelmesi fjdnsuıjdsk ve randomlaar

    Yanıtla
    0
  • Gökçe Ç. 250 gün 22 saat 15 dakika önce

    tam soruyu çözerken başka bir arkadaşımın bana farklı dersten soru sorması.

    Yanıtla
    0
  • umut k. 245 gün 21 saat 33 dakika önce

    Benim dikkatimi dağıtan şey SES' dir.

    Yanıtla
    0
  • EMKARE .. 245 gün 1 saat 19 dakika önce

    DERSDE SALANAN SIRA SIRA SIRA YAPMAYIN GÜZEL KARDEŞLERİM YAPMAYIN

    Yanıtla
    0
  • Dilara H. 244 gün 21 saat 32 dakika önce

    Ders esnasında garip sesler çıkaran arkadaşlarım

    Yanıtla
    0
  • HASAN ALPEREN D. 244 gün 2 saat 45 dakika önce

    SES

    Yanıtla
    0
  • Tuna Kağan S. 242 gün 22 saat 27 dakika önce

    Okulda Dersi Dinlerken Arkadaşlarımın Arkada Konuşup Benim Dikkatimi Dağıtması :(

    Yanıtla
    0
  • Murat D. 242 gün 22 saat 24 dakika önce

    en ufak ses bile dikkatimi dağıtır ve derslere dikkatli başlasam bile dersin ortalarında başka şeylerle ilgilenmeye başlarım.

    Yanıtla
    1
  • Adar K. 236 gün 20 saat 40 dakika önce

    Hocanın bir anda bağırması

    Yanıtla
    0
  • İlayda g. 235 gün 59 dakika önce

    derste arkadaşlarımın konuşması

    Yanıtla
    0
  • m.baturalp y. 234 gün 25 dakika önce

    gürültü

    Yanıtla
    1
  • EYLÜL G. 233 gün 20 saat 54 dakika önce

    Aklıma ders hariç her şeyin gelmesi

    Yanıtla
    1
  • ALİ Ç. 232 gün 3 saat 7 dakika önce

    Tövbe

    1
  • Yusuf Ş. 232 gün 20 saat 9 dakika önce

    Valla herşey (Yani nerdeyse herşey (Anladınız siz))...

    Yanıtla
    1
  • ALİ Ç. 232 gün 3 saat 7 dakika önce

    Videoyu izlemedim ama çok güzeldi

    Yanıtla
    1
Daha Fazla Göster